Nintendo 8bitars :)

Sitter och spelar super mario bros 3 med min man och min syster hehe vi är värdelösa, det var visst lite för längesen vi spela sist bara dör och dör.
Jag har idag lyckats somna båda mina barn relativt snabbt i deras nya rum, jag blev fruktansvärt chokad trodde jag aldrig jag skulle fixa. Men är man hård så blir allt bäst.
Brukar dock ha lite svårt för de, jag är en sån som gärna ger med mig för jag tycker synd om dem eller nått men det är precis så man inte ska göra, jag vet. Så idag lyckades jag iaf :)
Nu dör snart mitt batteri på datorn och jag orkar inte gå och hämta laddaren så istället ska jag sätta mig och läsa lite i min engelskbok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0