Man lös :(

Idag har jag varit man lös hela dagen, helt sjukt jobbigt efter att vara van vid att ha han vid min sida hela dagarna.
Men jag har kunnat mysa med tjejerna massor det brukar jag inte ha tid med annars på samma sett för alla dessa måsten man har i livet. Men idag (fram tills nu) har jag struntat i allt. Så nu får jag sätta fart diska, dammsuga och laga lite mat innan Jontis kommer hem om en timme typ.
Jag och tjejerna har nyss bakat hallonpaj.. och givetvis ätit den också och gud va den blev god, det måste jag göra fler gånger. Det var första gången jag gjorde hallonpaj. Riktigt nöjd!
Sen har tjejerna lekt modeller när jag fotade dem, försökte få lite bra bilder på dem och et tyckte jag att där blev ett par styckna iaf.
Sen har vi kollat på 2 lotta på bråkmakagatan filmer och hej vad jag garvar, haha barnfilmer är nog roligare när man är vuxen. Dem säger ju så roliga saken i filmerna.

"Jag är lagom stor. Det säger mamma" Lotta

"Har du ingen näsduk?
- Jo men den lånar jag inte ut till folk jag inte känner." Lotta

Haha jaja nog om detta men roligt var de, jag satt och skratta massor så mina barn tyckte nog jag var lite konstig dem kolla konstigt på mig iaf.



Äter hallonpaj
Tjejerna visar nöjt upp deras hallonpaj :D

Kommentarer
Postat av: ronny

härliga töser och en underbar familj. Jättefin blogg,fortsätt med den kram till er alla

2010-02-24 @ 17:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0